قیمت 50,000
پیش نمایش
لینک خرید https://ez.pay.ir/111541

همین طور که می دانید مترجم های آنلاین مثل مترجم گوگل نقص های بسیاری دارند و در بسیاری از موارد قادر به رساندن مفهوم شما در زبان های مختلف نیستند . به وسیله ی این قابلیت میتوانید قالب و مطالب وبلاگ خود را به چندین زبان منتشر کنید .

مشخصات محصول :

1- زبان دوم به طور کامل با متون فارسی قالب جایگزین می شود ، حتی در پیغام های خطا و باکس ارسال نظر و ... ، فقط نظرهای فارسی ترجمه نمی شوند .

2- ترجمه کردن متن مطالب با مالک وبلاگ است و ابزاری که در اختیار شما قرار میدهیم فقط سازوکاری برای محل قرارگرفتن ترجمه ها و نحوه ی نمایش آنها ایجاد میکند .

3- مدیریت تمام زبان ها به راحتی از طریق صفحه ی ویرایش مطلب امکان پذیر است .

4- پس از انجام فرآیند ترجمه ، در آخر هر آدرسی از وبلاگتان که نام زبان را با هشتگ قرار بدهید ، نسخه همان زبان از قالب و مطالب نمایش داده می شود .

مثلا عبارت English# را اگر به آخر آدرس صفحه ای از وبلاگتان اضافه کنید ، نسخه ی انگلیسی قالبتان نمایش داده می شود و بسیار مناسب است برای وقتی که میخواهید برای یک انگلیسی زبان در وبسایتش نظر بگذارید ، چون می توانید در فرم ارسال نظر آدرس نسخه ی انگلیسی وبلاگتان را درج کنید و دیگر نیازی نیست که کاربر انگلیسی زبان در وبلاگ شما روی دکمه ی نسخه ی انگلیسی کلیک کند .

5- قرار گرفتن دکمه برای تغییر زبان ، در هدر وبلاگ .

در ضمن پس از خرید ، برای نصب این قابلیت بر روی وبلاگ شما ، پشتیبان مارجین به صورت رایگان در خدمت شماست .